informacija

Grąžinimas

Filtriukas.lt e-parduotuvėje įsigytus filtrus galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos

  • Apie filtrų keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu filtrai@arvitoma.lt
  • Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų filtrų sąrašą (bei priežastį), pageidautiną grąžinimo datą bei būdą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį
  • Keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamus filtrus
  • Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną;
  • Filtrų grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą;
  • Už prekių grąžinimą atsakingas Pirkėjas. Prekių grąžinimas organizuojamas per Omniva paštomatus. Taikomas 2.15€ prekės siuntimo mokestis.
 
 

prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis, jei:

  • Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu);
  • Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį);
  • Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, modelio ar komplektiškumo preke arba ją grąžinti.

Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);
  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
  • grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo;
  • Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Pristatymas

Filtriukas.lt e-parduotuvėje įsigytus filtrus kurjeris Jūsų nurodytu adresu pristatys iki pat durų visoje Lietuvoje, per 2 darbo dienas. Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis nurodytu kontaktiniu telefonu. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi.

Prekės pristatomos pasirinktinai – Omnivos kurjeriu arba paštomatu (pristatomos siuntos iki 16 kg svorio)

  • Jei siuntos vertė yra 60 € ir daugiau – prekių pristatymas yra NEMOKAMAS.
  • Jei siuntos vertė yra mažesnė nei 60 € – vienos siuntos pristatymas visoje Lietuvoje Jums kainuos 3 .
  • Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 18 € pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

Atkreipiame dėmesį, kad  Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą.

Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu filtrai@arvitoma.lt arba telefonu +37060851818.

SVARBU! Pardavėjas negali visais atvejais garantuoti, kad užsakytos prekės klientą pasieks per nurodytą terminą. Dėl nenumatytų aplinkybių kaip pvz. padidėjusio siuntų kiekio šventiniu periodu, ar vežėjo logistikos klaidos siuntos pristatymas gali vėluoti.

Priimdami siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.